نام محصول
قیمت x تعداد
جمع کل
قیمت کل : تومان
نمایش سبد خرید تسویه حساب

شرایط تعویض کالا

آیا می توانم کالای خریداری شده را تعوض کنم ؟

پاسخ: بله. فروشگاه اینترنتی بدلیجاتی نسب از معدود فروشگاه های اینترنتی حال حاضر می باشد که قابلیت تعویض کالا را برای مشتریان خود در نظر گرفته است.

در صورت آسیب بسته و یا تمایل به تعویض کالای خریداری شده ،شما می توانید با تماس و هماهنگی با مرکز فروشگاه بدلیجاتی نسب بسته را به فروشگاه بازگردانید. بلافاصله پس از دریافت کالا توسط فروشگاه ، ما مجددا بسته جدید را برای شما پست خواهیم کرد.

توجه ۱ : کالای تعویضی می بایست سالم و بی نقص به فروشگاه باز گردانده شود.

توجه ۲ : هزینه بازپس فرستادن و ارسال مجدد کالا بر عهده خریدار می باشد.

روش های پرداخت

چگونه مبلغ سفارش را پرداخت کنم؟

پاسخ : شما می توانید هزینه سفارش را از این دو روش پرداخت کنید:

روش اول : پرداخت اینترنتی

شما میتوانید به صورت آنلاین از طریق درگاه پرداخت اینترنتی ، با تمامی کارت های بانکی عضو شتاب مبلغ خرید را اینترنتی پرداخت نمایید.

روش دوم : پرداخت درب منزل

همچنین شما میتوانید مبلغ سفارش را درب منزل و هنگام تحویل کالا به مامور پست پرداخت کنید.

ارسال سفارشات

هزینه ارسال چگونه محاسبه خواهد شد؟

 پاسخ : هزینه ارسال به سراسر ایران ثابت و مبلغ ۱۰۰۰۰ تومان بوده و هیچ مبلغ اضافی بابت هزینه ارسال از مشتری دریافت نمی شود.

توجه داشته باشید که خرید بالای۸۰ هزار تومان ۱۲۰ هزار تومان، به صورت رایگان ارسال می گردد و نیازی به پرداخت هزینه نیست.

تذکر :هزینه ارسال برای خریدهای عمده به بر عهده مشتری می باشد.

 

پس از ثبت سفارش چقدر طول میکشد تا سفارش ارسال شود؟

پاسخ:  سفارش پس از طی مراحل پردازش بلافاصله در اولین روز کاری تحویل واحد ارسال می گردد.

 

 پس از ارسال سفارش چند روز طول می کشد  تا به دستم برسد؟

پاسخ : زمان رسیدن سفارش برای مراکز استان ها  ۱ تا ۳ روز کاری و برای سایر نقاط استان ۳ تا ۵ روز کاری متغییر است.

 

آیا میتوانم سفارشم را حضوری دریافت کنم؟

پاسخ : در حال حاضر امکان خرید حضوری فقط در شهرستان بندرعباس و با مراجعه به یکی از شعب فروشگاه بدلیجاتی نسب امکان پذیر است.

ثبت سفارش

چگونه میتوانم محصولات را انتخاب کنم؟

پاسخ:   به صفحه هر محصول مراجعه کرده و پس از انتخاب تعداد مورد نظر روی گزینه ” افزودن به سبد خرید” کلیک کنید تا محصول به سبد خرید شما اضافه شود.

 

چگونه میتوانم محصولات انتخابی (سبد خرید) را مشاهده کنم ؟

پاسخ:  در قسمت بالا ، سمت چپ سایت شکل سبد خرید قرار دارد که با کلیک بر روی آن میتوانید سبد خرید و لیست محصولات انتخابی را مشاهده کنید.

 

آیا میتوانم محصولی را که انتخاب کرده ام از سبد خرید حذف کنم؟

پاسخ : در قسمت بالا ، سمت چپ سایت شکل سبد خرید قرار دارد که با کلیک بر روی آن میتوانید سبد خرید و لیست محصولات انتخابی را مشاهده کنید. و سپس با کلیک کردن بر روی علامت ضربدر قرمز رنگ که جلوی هر محصول قرار دارد میتوانید آن را حذف کنید.

 

آیا برای خرید از بدلیجاتی باید عضو سایت باشم؟

پاسخ:  خیر، بدون ثبت نام و عضویت در سایت بدلیجاتی هم میتوانید خرید کنید. ولی با عضویت در سایت میتوانید از خدمات بدلیجاتی که برای اعضای سایت میباشد بهره مند شوید.

خدماتی مانند:

دریافت کد های تخفیف دوره ای

امکان استفاده از کیف پول مجازی

( با کیف پول مجازی شما می توانید از اعتبار هدیه بدلیجاتی در مناسبت های مختلف بهره مند شوید. )

اطلاع از جدید ترین محصولات قبل از نمایش عمومی در سایت

مشاهده لیست خرید های قبلی و …

 

چگونه مطمئن باشم که بعد خرید کالا به دستم میرسد ؟ چگونه به سایت بدلیجاتی اعتماد کنیم؟

پاسخ:  علاوه سابقه بیش از یک دهه فعالیت فروشگاه بدلیجاتی درعرصه بدلیجات ، سایت بدلیجاتی دارای نماد اعتماد الکترونیکی است  که از طرف مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت  صادر گردیده است.

این سازمان پس از بررسی سایت و تطبیق عملکرد آن با قوانین جمهوری اسلامی ایران اقدام به اعطای این گواهی نامه به فروشگاه اینترنتی بدلیجاتی نموده است ، و این نماد گواهی بر اعتبار کسب و کار این سایت می باشد.

نماد اعتماد الکترونیکی به صورت مداوم توسط این سازمان مورد بررسی و بازبینی قرار میگیرد . این نماد در قسمت پایین سایت قرارگرفته و با کلیک کردن رو آن میتوانید از صحت آن اطمینان پیدا کنید.

 

در چه ساعاتی از شبانه روز میتوانم سفارش خود را ثبت کنم؟

پاسخ:  شما در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته میتوانید سفارشات خود را ثبت کنید.

 

آیا میتوانم محصولاتی که موجود نیست را سفارش دهم؟

پاسخ:  خیر، فقط میتوانید محصولات موجود و قیمت دار را سفارش دهید.

 

چگونه میتوانم سفارشی را که ثبت کرده ام تغییر دهم و یا لغو کنم ؟

پاسخ:  تا قبل از ارسال سفارش از طریق تماس با فروشگاه بدلیجاتی و یا برقراری  ارتباط با پشتیبانی سایت میتوانید سفارش خود را تغییر دهید و یا لغو کنید.

 

آیا میتوانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

پاسخ:  خیر، به منظور تسریع در روند ثبت سفارش و جلوگیری از بروز خطا فقط امکان ثبت سفارش به صورت اینترنتی و از طریق سایت وجود دارد.

 

چگونه میتوانم سفارش را پیگیری کنم؟

پاسخ:  پس از ثبت سفارش در بدلیجاتی کد رهگیری برای شما ارسال میگردد ، با استفاده از کد رهگیری میتوانید آخرین وضعیت بسته را در سایت شرکت پست newtracking.post.ir مشاهده کنید.

ثبت، ارسال و پیگیری سفارش

ثبت سفارش

  • چگونه مطمئن باشم که بعد خرید کالا به دستم میرسه؟ چگونه به سایت بدلیجاتی اعتماد کنیم؟

پاسخ: علاوه بر سابقه بیش از یک دهه ای فروشگاه بدلیجاتی درعرصه بدلیجات، سایت بدلیجاتی با دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی که از طرف مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی سایت و تطبیق عملکرد آن با قوانین جمهوری اسلامی ایران اعطا شده است، گواهی بر اعتبار این کسب و کار و سایت میدهد. نماد اعتماد الکترونیکی به صورت مداوم توسط این سازمان مورد بررسی قرار میگیرد و این نماد در قسمت پایین سایت قرار دارد، که با کلیک کردن رو آن میتوانید از صحت آن اطمینان پیدا کنید.

  • چگونه میتوانم محصولات را انتخاب کنم؟

پاسخ: بعد از مراجعه به صفحه هر محصول با انتخاب تعداد مورد نظر و سپس کلیک کردن بر روی ” افزودن به سبد خرید” محصول به سبد خرید اضافه می شود.

  • چگونه میتوانم محصولاتی را که انتخاب کرده ام مشاهده کنم ؟

پاسخ: با کلیک کردن بر روی سبد خرید که در قسمت بالا و در سمت چپ سایت قرار دارد، میتوانید لیست محصولات انتخابی را مشاهده کنید.

  • چگونه میتوانم محصولی را که انتخاب کرده ام حذف کنم؟

پاسخ: با کلیک کردن بر روی سبد خرید که در قسمت بالا و در سمت چپ سایت قرار دارد، میتوانید لیست محصولات انتخابی را مشاهده کنید و سپس با کلیک کردن بر روی علامت ضربدر قرمز رنگ که جلوی هر محصول قرار دارد میتوانید آن را حذف کنید.

  • آیا برای خرید از بدلیجاتی باید عضو سایت باشم؟

پاسخ: خیر، بدون ثبت نام و عضویت در سایت بدلیجاتی هم میتوانید خرید کنید. ولی با عضویت در سایت میتوانید از خدمات بدلیجاتی که برای اعضای سایت می باشد بهرمند شوید.
خدماتی مانند:
کد های تخفیف دوره ای
اطلاع از جدید ترین تخیف ها
اطلاع از جدید ترین محصولات قبل از نمایش عمومی در سایت
مشاهده لیست خرید های قبلی
و …

  • آیا میتوانم مبلغ سفارش رو اینترنتی پرداخت کنم؟

پاسخ: بله ،شما میتوانید به صورت آنلاین از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از تمامی کارت های بانکی عضو شتاب اقدام به پرداخت اینترنتی نمایید.

  • آیا میتوانم مبلغ سفارش را پس از دریافت کالا پرداخت کنم؟

پاسخ: بله، شما میتوانید مبلغ سفارش را درب منزل و هنگام تحویل کالا به مامور پست پرداخت کنید.

  • در چه ساعاتی از شبانه روز میتوانم سفارش خود را ثبت کنم؟

پاسخ: شما در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته میتوانید سفارشات خود را ثبت کنید.

  • آیا میتوانم محصولاتی که موجود نیست را سفارش دهم؟

پاسخ: خیر، فقط میتوانید محصولات موجود و قیمت دار را سفارش دهید.

  • چگونه میتوانم سفارشی را که ثبت کرده ام ابطال کنم و یا تغییر دهم؟

پاسخ: تا پیش ازتایید نهایی سفارش و قبل از ارسال سفارش با تماس با فروشگاه بدلیجاتی و یا از طریق پشتیبانی سایت میتوانید سفارش خود را ابطال کنید و یا تغییر دهید.

  • آیا میتوانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

پاسخ: خیر، به منظور تسریع در روند ثبت سفارش و جلوگیری از بروز خطا فقط امکان ثبت سفارش به صورت اینترنتی و از طریق سایت وجود دارد.

  • چگونه میتوانم سفارش را پیگیری کنم؟

پاسخ: پس از ثبت سفارش در بدلیجاتی کد رهگیری برای شما ارسال میگردد، با استفاده از کد رهگیری میتوانید آخرین وضعیت بسته را در سایت شرکت پست مشاهده کنید.
لینک سایت پست: http://newtracking.post.ir
و یا از شنبه تا پنجشنبه در ساعات ۰۹:۳۰ الی ۱۳:۳۰ با ما تماس بگیرید.  صفحه تماس با ما

ارسال

  • هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه می شود؟

پاسخ: هزینه ارسال و بسته بندی سفارشات در حال حاضر برای تمامی نقاط کشور هزینه ثابت ۱۰,۰۰۰ تومان میباشد.

  • پس از ثبت سفارش چقدر طول میکشد تا سفارش ارسال شود؟

پاسخ: سفارش پس از طی مراحل پردازش بلافاصله تحویل واحد ارسال می گردد.

  • پس از ثبت سفارش، چقدر طول میکشد تا به دستم برسه؟

پاسخ: زمان رسیدن سفارش برای مراکز استان ها ۲ تا ۳ روز کاری و برای سایر نقاط استان ۳ تا ۵ روز کاری متغییر است.

  • آیا میتوانم سفارشم را حضوری دریافت کنم؟

پاسخ: در حال حاضر امکان خرید حضوری فقط در شهرستان بندرعباس و با مراجعه به یکی از شعب فروشگاه بدلیجاتی امکان پذیر است.