چگونه میتوانم محصولات را انتخاب کنم؟
پاسخ: به صفحه هر محصول مراجعه کرده و پس از انتخاب تعداد مورد نظر روی گزینه ” افزودن به سبد خرید” کلیک کنید تا محصول به سبد خرید شما اضافه شود.
چگونه میتوانم محصولات انتخابی (سبد خرید) را مشاهده کنم ؟
پاسخ: در قسمت بالا ، سمت چپ سایت شکل سبد خرید قرار دارد که با کلیک بر روی آن میتوانید سبد خرید و لیست محصولات انتخابی را مشاهده کنید.
آیا میتوانم محصولی را که انتخاب کرده ام از سبد خرید حذف کنم؟
پاسخ : در قسمت بالا ، سمت چپ سایت شکل سبد خرید قرار دارد که با کلیک بر روی آن میتوانید سبد خرید و لیست محصولات انتخابی را مشاهده کنید. و سپس با کلیک کردن بر روی علامت ضربدر قرمز رنگ که جلوی هر محصول قرار دارد میتوانید آن را حذف کنید.
آیا برای خرید از بدلیجاتی باید عضو سایت باشم؟
پاسخ: خیر، بدون ثبت نام و عضویت در سایت بدلیجاتی هم میتوانید خرید کنید. ولی با عضویت در سایت میتوانید از خدمات بدلیجاتی که برای اعضای سایت میباشد بهره مند شوید.
خدماتی مانند:
دریافت کد های تخفیف دوره ای
امکان استفاده از کیف پول مجازی
( با کیف پول مجازی شما می توانید از اعتبار هدیه بدلیجاتی در مناسبت های مختلف بهره مند شوید. )
اطلاع از جدید ترین محصولات قبل از نمایش عمومی در سایت
مشاهده لیست خرید های قبلی و …
چگونه مطمئن باشم که بعد خرید کالا به دستم میرسد ؟ چگونه به سایت بدلیجاتی اعتماد کنیم؟
پاسخ: علاوه سابقه بیش از یک دهه فعالیت فروشگاه بدلیجاتی درعرصه بدلیجات ، سایت بدلیجاتی دارای نماد اعتماد الکترونیکی است که از طرف مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت صادر گردیده است.
این سازمان پس از بررسی سایت و تطبیق عملکرد آن با قوانین جمهوری اسلامی ایران اقدام به اعطای این گواهی نامه به فروشگاه اینترنتی بدلیجاتی نموده است ، و این نماد گواهی بر اعتبار کسب و کار این سایت می باشد.
نماد اعتماد الکترونیکی به صورت مداوم توسط این سازمان مورد بررسی و بازبینی قرار میگیرد . این نماد در قسمت پایین سایت قرارگرفته و با کلیک کردن رو آن میتوانید از صحت آن اطمینان پیدا کنید.
در چه ساعاتی از شبانه روز میتوانم سفارش خود را ثبت کنم؟
پاسخ: شما در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته میتوانید سفارشات خود را ثبت کنید.
آیا میتوانم محصولاتی که موجود نیست را سفارش دهم؟
پاسخ: خیر، فقط میتوانید محصولات موجود و قیمت دار را سفارش دهید.
چگونه میتوانم سفارشی را که ثبت کرده ام تغییر دهم و یا لغو کنم ؟
پاسخ: تا قبل از ارسال سفارش از طریق تماس با فروشگاه بدلیجاتی و یا برقراری ارتباط با پشتیبانی سایت میتوانید سفارش خود را تغییر دهید و یا لغو کنید.
آیا میتوانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟
پاسخ: خیر، به منظور تسریع در روند ثبت سفارش و جلوگیری از بروز خطا فقط امکان ثبت سفارش به صورت اینترنتی و از طریق سایت وجود دارد.
چگونه میتوانم سفارش را پیگیری کنم؟
پاسخ: پس از ثبت سفارش در بدلیجاتی کد رهگیری برای شما ارسال میگردد ، با استفاده از کد رهگیری میتوانید آخرین وضعیت بسته را در سایت شرکت پست newtracking.post.ir مشاهده کنید.